1 s-liisa:

skriven

vi firar med,,,,kommer med o va med corren,,tidningen ,hör av dej när du hinner, journalisten kom när vi va på kurssen med Ediht, hälsn.ma pi pa ka

2 Ulrika:

skriven

Stort grattis till Hugo!!

3 Petra:

skriven



Vad kul att lille Edith kanske ska vara med i lokaltidningen :)



Tack Ulrika :) Känns konstigt faktisk - d va ju i går jag hämtade hem honom, känns d som...

Stor pojke redan ju! <3



- PP -

4 Lori:

skriven

Nu har jag missat något, vem är Hugo? Jag måste läsa på bättre. Däremot önskar vi stort GRATTIS till en super fin kille:)

5 Petra:

skriven

Hej Lori!



Hugo är vår lilla supersnygging som kidnappats av mina föräldrar :))



Efter att jag var utbytesstuderande i Dublin fick jag inte hämta hem honom mera, utan han blev mammas och pappas älskling :) Han regerar över deras soffa i Motala.



Han syns på vår hemsida, under hanar, men har inte gjort en egen sida till honom ännu.



- PP -

Kommentera här: